Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва докато е студена.....

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги и аз да не остана по-назад имам всичките традиционни проблеми-клатене на обороти в движение на свободна и губене на мощност междо 2000 и 3000 оборота сутрин когато подам рязко газ, но си я изчаквам, загрява си ми и си трагвам или форсирам 2 пъти и никакви проблеми.Въпроът ми е други тъй като в тази тема участват хора със сериозни разбирания и знания, затова реших да попитам! Преди около седмица сложих ГИ иоще не съм я засичал за да разбера дали разхода на газ е нормален спрямо този на бензин, но на гас върви повече от колкото на бензин - в смисъл на бензин до 3 к оборота е по- тромава и след това и идват силиците а на газ не е така.дали са запущени дюзи или нещо друго?

    Comment


    • Обикновено никога не се оказва проблема в дюзите. Поне аз не съм виждал такава кола с проблем в дюзите от рода на запушване. Друг проблем има.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Хм... много странно колеги.
        Толкова широко срещан проблем, а никой не знае конкретно какъв е... как е възможно това?

        Не знам, дали е по рентабилно да ходиш на 1000000 диагностики, по 20,30,50лв и най накрая - ми с характер била, или да питаш хора, които са имали този проблем?!?
        Дайде да обединим нещата. Причини - следствия?
        Тази тема я изчетох цялата, но явно нямам толкова знания, за да синтезирам предположения - решения и т.н.
        Alfa 156 1.6TS '01

        Comment


        • Колега, ужасно много е изписано по темата, има десетки теми, прекъсва, забива муцуна, не поема газта, настъпвам тя спира и какво ли още не....някои си решават проблема, други не..Причините може да са наистина много,сякви датчици,дебитомери, ламбди и кво ли не. Не на всички с такъв проблем причината е една и съща, затова най добре е качествена диагностика...иначе причини тук могат да се изброяват безброй..

          П.С Напиши "забива" в търсачката и й дай да търси само в заглавията на темите да видиш за кво иде реч...да не говорим за, ключови думи като "прекъсва" и т.н...
          Last edited by danniel; d.m.y г., 10:54.
          156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

          Comment


          • Първоначално публикувано от alfasysop Покажи съобщение
            Хм... много странно колеги.
            Толкова широко срещан проблем, а никой не знае конкретно какъв е... как е възможно това?

            Не знам, дали е по рентабилно да ходиш на 1000000 диагностики, по 20,30,50лв и най накрая - ми с характер била, или да питаш хора, които са имали този проблем?!?
            Дайде да обединим нещата. Причини - следствия?
            Тази тема я изчетох цялата, но явно нямам толкова знания, за да синтезирам предположения - решения и т.н.
            Конкретно ей така на първо четене се сещам за поне 10 неща. С кое от 10-те искаш първо да експериментираш?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Значи днес правих тест какви стоиности ми дава сондата-напрежението се мени от -0,18в до 0,65в.Като е на празен ход показанието е -0,18в като я смачкам стига до 0.б5в .
              @deksi@alfa 156 1,8 twin spark s obiknovenna gazova

              Comment


              • Това с какво го гледаш? Какъв е тоя минус? Каква е сондата? Нещо диагностиката ти е калпава.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • с ктс 540 това ми показва
                  @deksi@alfa 156 1,8 twin spark s obiknovenna gazova

                  Comment


                  • Не е нормално да дава такива стойности.

                    Сондата трябва да превключва на всяка секунда от 0.200 мв. до 0.850 мв. Средно напрежение 0,450 мв. +/- 50 мв. Ламбда = 1

                    Ако ти дава такива стойности какви то казваш значи отчита богата смес и еку-то коригира надолу

                    ЕДИТ: Ако имаш осцилоскоп измери най-добре с него. Много от тези устройства за мултидиагностика имат грешки понякога във формулите за изчисление на някои параметри при някои автомобили. Например да показват невярно напрежение. Нищо, че е Бош И другия вариант е сондата да е за боклука или дебитомера.
                    Last edited by oem; d.m.y г., 12:32.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Дебитомера ми е нов на бош.Явно сондата е заминала.В еситроника дават напрежението на сондата да се мени от 300мл до 1200мв.Такива стоиности на мойта никога не сам виждал.Със старата сонда напрежението се изменяше между 0,45 и 0.65мв.
                      @deksi@alfa 156 1,8 twin spark s obiknovenna gazova

                      Comment


                      • Не е вярно еси-то. При теб ти казах какво трябва да бъде. В есито незнам къде го гледаш това и за коя сонда.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • Преди малко я гледах с осцилоскопа и ми показа стойности от 0,200мв до 0,850 на празен ход.Като я изфорсирам отива на 0,950 и пада до 0,150
                          @deksi@alfa 156 1,8 twin spark s obiknovenna gazova

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dekst Покажи съобщение
                            Преди малко я гледах с осцилоскопа и ми показа стойности от 0,200мв до 0,850 на празен ход.Като я изфорсирам отива на 0,950 и пада до 0,150
                            Така трябва да е
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dekst Покажи съобщение
                              Преди малко я гледах с осцилоскопа и ми показа стойности от 0,200мв до 0,850 на празен ход.Като я изфорсирам отива на 0,950 и пада до 0,150
                              Точно така. Сега ако кажеш и времената и как са...
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • При загрят мотор дава 3,2-4,0мс на студен около 5,0мс
                                @deksi@alfa 156 1,8 twin spark s obiknovenna gazova

                                Comment

                                Working...
                                X